Arval si vybral na komunikáciu agentúru Nextina

Jej úlohou je nastaviť komunikačnú stratégiu s cieľom predstavovať a objasňovať produkty a riešenia spoločnosti Arval Slovakia, zodpovedať bude aj za media relations a individuálne spolupráce s vydavateľstvami.

„Cieľom výberu komunikačného partnera bola snaha ďalej budovať imidž spoločnosti Arval ako lídra na trhu s operatívnym lízingom. Komunikačný návrh agentúry Nextina by nám mal zároveň pomôcť v prehlbovaní našej pozície a znalosti značky v segmente B2B zákazníkov v rámci širšej orientácie na jednotlivé regióny Slovenska,” tvrdí Miriam Kraus, marketingová manažérka Arval Slovakia.

Arval Slovakia je súčasťou medzinárodnej skupiny Arval, ktorej 100-percentným vlastníkom je banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov Arval Slovakia patria medzinárodné korporácie, stredné a malé podniky, ktorým spoločnosť poskytuje na mieru šité riešenia v oblasti správy vozového parku.

Celosvetovo zamestnáva 7-tisíc ľudí a spravuje vyše 1,1 milióna vozidiel. Na Slovensku pôsobí od roku 2004 a má na starosti 7-tisíc áut.

„Spolupráca so spoločnosťou Arval Slovakia je pre nás výzvou, na ktorú sa veľmi tešíme. Počas ich dlhoročného pôsobenia na našom trhu sa vypracovali na lídra trhu s výborným renomé, ktorý klientom poskytuje individuálne riešenia a kvalitné poradenstvo. Naším cieľom je posilniť komunikáciu značky a povedomie o spoločnosti v médiách spolu s využitím jedinečných dát o trhu, s ktorými ako líder v operatívnom lízingu disponuje,“ dodáva Petra Jamrichová, spoluzakladateľka agentúry Nextina.

Agentúra Nextina pôsobí na trhu od roku 2016, jej spoluzakladateľkami sú bývalé novinárky Petra Jamrichová a Marta Kováčová. PR agentúra zastrešuje komunikáciu aj spoločnostiam HMG Advisory Group, Sanagro, Bisnode, Budamar Logistics, Slovenskému zväzu pekárov, cukrárov a cestovinárov, pravidelne spolupracuje aj so Slovenskou sporiteľňou, či medzinárodným kongresom o informatizácii a e-governmente Itapa.

Foto: unsplash.com